Thursday, 16 October 2014

ULASAN E-BOOK RAHSIA KHIDMAT PELANGGAN, USAHAWAN ONLINE

Teks : Norhafizah Abd Hadi
Gambar : Arkib ABDR



 Alhamdulillah, 

Tahniah dan setinggi-tinggi penghargaan buat Puan Masayu Ahmad selaku pengasas Akademi Bekerja Di Rumah atas kelahiran e-book Rahsia Khidmat Pelanggan Online. Bertuah rasanya dapat memiliki dan membaca naskhah e-book ini dan saya anggap tepat pada masanya. 
Sejak kebelakangan ini saya banyak mendapatkan barang melalui pembelian online. Bukan sahaja mudah dan santai, malah menjimatkan. Saya juga akan mengulangi pembelian jika kualiti produk pada tahap yang bagus dan khidmat yang diberi sangat memuaskan. Kini saya turut berniaga secara online, saya juga mahu pelanggan berpuashati dengan khidmat dan jualan saya.
Satu persatu topik penting dikupas oleh penulis dalam e-book ini. Terkandung panduan yang bermanfaat bagi usahawan online yang baru bermula malah sesuai bagi usahawan tegar untuk menambah baik khidmat pelanggan. Rahsia-rahsia yang terkandung dalam e-book ini membantu kelangsungan bisnes online yang baik dan memberi kebaikan kepada dua pihak iaitu usahawan dan pelanggan dalam mewujudkan sistem perniagaan online yang sihat. Bagi yang belum memilikinya, saya sarankan untuk dapatkan sekarang juga. Satu pelaburan yang sangat berbaloi.

1 comment:

DESIGN BY:UMIESUEstudio/2014