Friday 24 October 2014

PELANGGAN SUKA!

Teks : Norhafizah Abd Hadi
Gambar : Arkib Akademi Bekerja Di Rumah


Alhamdulillah masih diberi peluang meneruskan kehidupan, menambah saham di akhirat sana. Semalam adalah hari cuti umum, Deepavali. Walaupun cuti, peniaga online seperti saya tetap buka kedai, cuma bersifat lebih santai dan fleksibel. Ada tudung baru di Butik Al-Izzah semalam, alhamdulillah saya sudah kemaskini fanpage dan blog untuk tatapan semua. 

Tidak lama selepas mengemaskini fanpage, saya dihubungi seorang pelanggan yang pernah membeli tudung sebelum ini. Beliau berkenan dengan tudung keluaran terbaru tersebut dan cuba membeli hati saya untuk dapatkan harga istimewa. Iya, siapa tidak mahu harga istimewa kan, dan siapa tidak suka pelanggan tetap datang lagi dan lagi.

Sudah menjadi satu kemestian setiap pelanggan yang membuat pembelian ulangan akan saya beri diskaun, jika beli lebih banyak, lebih banyak diskaun. Selepas memberi penjelasan, beliau sangat teruja dan terus memberi kod-kod tudung yang menjadi pilihannya. Beliau juga mahu mengajak rakan-rakan lain membeli tudung secara borong di butik online saya, alhamdulillah, bonus untuk dirinya dan juga saya.

Nampak kan, jika kita menghargai pelanggan, pelanggan akan suka. Tips ini ada disebut dalam ebook terbaru Puan Masayu Ahmad, RAHSIA KHIDMAT PELANGGAN, USAHAWAN ONLINE bahkan lebih banyak lagi yang boleh digali untuk dijadikan sebagai panduan. Perkongsian menarik dari penulis disusun dalam beberapa bab, iaitu:

Rahsia Khidmat Pelanggan, Usahawan Online
Bab 1: Urusniaga Online
Bab 2: Mengembirakan Pelanggan
Bab 3: Membina Keyakinan pelanggan
Bab 4: Menawan Hati Pelanggan
Bab 5: Menghargai Pelanggan
Bab 6: Kuasa Khidmat Pelanggan
Bab 7: Khidmat Pelanggan Profesional
Bab 8: Kuasa Suara Dan Gerak Hati
Bab 9: Tingkatkan Bilangan Pelanggan Setia
Bab 10: Tingkatkan Keuntungan Dengan Kuasa Pelanggan Gembira




Miliki ebook ini dengan harga promosi RM30, harga selepas ini RM50.
Tawaran tinggal untuk 38 orang sahaja lagi, promosi bulan ini beli 1 ebook, boleh pilih satu lagi ebook bonus. Selepas ini harga untuk ebook ini adalah RM50. Terima kasih pada yang sudah memiliki ebook ini. Edisi kemaskini lebih padat akan diberikan juga pada 15.11.2014. Insya-Allah.

Untuk pertanyaan dan pembelian, boleh hubungi saya melalui:

Facebook: https://www.facebook.com/norhafizah.abdhadi.9

SMS/WhatsApp: 019-3991809
Email: pn.norhafizahabdhadi@gmail.com  




No comments:

Post a Comment

DESIGN BY:UMIESUEstudio/2014