Wednesday 25 March 2015

ALHAMDULILLAH

Teks : Norhafizah Abd Hadi
Gambar : Google



Hari ini masuk hari kedua saya ubah kebiasaan waktu memasak, selepas sarapan saya terus memasak untuk juadah tengahari merangkap makan malam. Saya sasarkan hari ini siap masak pada jam 8 pagi, namun sedikit tersasar beberapa minit. Esok harus latih lagi agar mesti siap memasak jam 8.

Hariz bangun awal juga hari ini, semalam dan kelmarin ada kesan bocor di pakaian dan tilam, alahai hari ini ada juga tetapi alhamdulillah hanya di seluarnya sahaja. Hari ini agak terkawal sedikit berbanding semalam dan kelmarin kerana Nuhaa sudah kembali bersekolah, sudah sihat alhamdulillah. Tugasan terjemahan saya semalam dan kelmarin agak merosot kerana anak-anak tidak sihat malah saya juga ala-ala demam.

Alhamdulillah kala ini sudah boleh tenang duduk mengadap kerja dan melayan Hariz. Fokus untuk beberapa detik ini kerana harus menjemput Nuhaa pula jam 11.30 tengahari.

Jumpa lagi di entri seterusnya.

*************************************************************

Bahagian 2 : soal jawab, pelbagai persoalan tentang keterujaan suri yang mahu berhenti, apa langkah yang perlu diambil, perlu berhenti dulu atau mula bisnes dulu, apa tindakan yang sewajarnya diambil.
Baca lanjut dalam EBOOK YEAY MAMA SUDAH RESIGN.

Tinta Pengarang
Bahagian 1:
Bab 1: Saya mahu jadi WAHM- Nor Atiqah Hamidi
Bab 2: ‘Resign’bukan bermaksud tidak bekerja-Nora Afzam
Bab 3:Impian seorang isteri- Izzah Razak
Bab 4: Saya Kini Suri Sepenuh Masa- Umi Arbee.
Bab 5: Saya Tidak Gembira Bekerja-Rahayu Rashid


Bahagian 2: Soal Jawab (Q & A)


Bahagian 3: Perkongsian Pengalaman 10 Usahawan (Bisnes Dari Rumah)
1. Suhaila Amirrudin, Usahawan Pakaian/ Produk Kanak-Kanak
2. Khairina Yaacob, Usahawan Jahitan Pukal/Baju Menyusu
3. Wani Hamid Jurulatih Akaun/Kewangan
4. Mardhiah Shamsuri, Pengasas Komunit Lovely Live
5. Farah Hafizah, Seni Kraf Kreatif
6. Nor Fahdillahtul Lela Khalil, Pengasas Tart Shell
7. Tengku Azuriyah Tengku Mohamad, Seni Kreatif Sulaman dan Jahitan
8. Hijarina Othman, Usahan Produk Makanan dan kraf Sarawak
9. Faziatun Nisa’ Yusof Basha, Usahawan Makanan
10. Zaila Mohamad, Usahawan dan Guru Online.


Masih harga promosi, hanya rm20 senaskah.

Untuk pertanyaan dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:

Facebook:
Norhafizah Abd Hadi
SMS/WhatsApp: 019-3991809
Email: pn.norhafizahabdhadi@gmail.com       

No comments:

Post a Comment

DESIGN BY:UMIESUEstudio/2014