Friday 27 March 2015

MENCAPAI SASARAN

Teks : Norhafizah Abd Hadi
Gambar : Arkib Akademi Bekerja Di Rumah
Alhamdulillah pagi ini berjaya masak untuk makan tengahari dan malam mengikut waktu yang saya sasarkan. Jam 8 pagi sudah siap! Yeay!
Saya masih belum sihat sepenuhnya, tetapi sudah lebih baik berbanding sebelumnya. Bermula petang semalam badan Hariz hangat semacam, cepat-cepat saya berinya ubat demam dan sepanjang malam bergilir dengan suami memantau keadaannya. Memang panas. Alhamdulillah pagi ini sudah tidak hangat lagi. Syukur. Nuhaa pula tidak bersekolah hari ini, batuknya menjadi-jadi subuh tadi, keadaan bertambah teruk bila dia muntah. Kami cutikan dia hari ini. Minggu ini memang minggu ujian buat kami, semua tidak sihat, hanya suami seorang sahaja lah sihat sepenuhnya.
Hidup ini penuh warna-warni, adakala begitu adakala begini. Cantiknya peraturan Allah. Semuanya terkandung hikmah yang besar, tinggal kita sahajalah yang perlu mengambil iktibar dan pengajaran.
Saya berdoa semoga segalanya kembali normal dan urusan kerja terjemahan saya berjalan lancar. Selepas ini saya perlu kayuh laju-laju!
*************************************************************************
TAWARAN BAKAL BERAKHIR HUJUNG BULAN INI




Ebook 44 Resipi sihat Berpantang

Tinta Pengarang
Bahagian 1: Menu Nasi
1. Nasi Herba
2. Nasi Goreng Lada Hitam
3. Nasi Ulaman Herba Ikan Bakar
4. Bubur Nasi Ulam
Bahagian 2: Ikan
5. Ikan Bilis Herba Istimewa
6. Ikan Bilis Lada Hitam
7. Ikan Gelama Bakar
8. Ikan Kembung Bakar
9. Ikan Parang Masak Pindang

Bahagian 3: Daging
16. Daging Lada Hitam
17. Singgang Daging

Bahagian 4: Ayam
18. Ayam Organik Bakar
19. Ayam Organik Bakar Halia Muda
20. Ayam Organik Lada Hitam
21. Ayam Organik Masak Tomato
22. Sup Ayam Kampung

Semuanya terhimpun dalam 1 Ebook 44 resipi berpantang.
Bonus ebook Panduan lengkap 44 hari berpantang.

Dengan harga promosi RM 30 untuk 2 ebook.
Harga selepas ini adalah RM60. Belian sekarang RM30 sahaja untuk 2.
Tawaran ini sah sehingga 30 Mac 2015.

Untuk pertanyaan dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:

Facebook:
Norhafizah Abd Hadi
SMS/WhatsApp: 019-3991809
Email: pn.norhafizahabdhadi@gmail.com       

No comments:

Post a Comment

DESIGN BY:UMIESUEstudio/2014