Friday 28 November 2014

SAYA SUKA LABUH

Teks : Norhafizah Abd Hadi
Gambar : Norhafizah Abd Hadi



Alhamdulillah pagi ini rezeki untuk akses internet Allah mudahkan. Tidak pasti kenapa internet sangat bermasalah sejak cuti sekolah ini. Memang banyak kerja saya tertunggak. Tengahari hingga ke malam tidak tahulah bagaimana nasibnya nanti, harap-harap internet terus ok.

Semalam saya dikejutkan satu berita dari pembekal tudung, pihaknya mengeluarkan selendang segera (instant shawl) yang labuh dari biasa. Instant shawl saiz xl. Julung kali pihak pembekal ini buat atas permintaan peminat tudung labuh. Memang saya sendiri ternanti-nanti kemunculan seumpama ini. Berita tersebut memang buat saya teruja. Apatah lagi instant shawl ini dijahit bersama awning lembut (soft awning), sesuai untuk saya yang kurang rajin menjaga awning, lebih mudah penjagaannya.

Beberapa hari lalu, saya ada menjual tudung twist xl, julung kali juga pembekal ini buat atas permintaan ramai, alhamdulillah sambutan luar biasa dan sekejap sahaja habis licin. Tambahan pula ada hadiah kerongsang bunga percuma, pembeli tudung twist mengambil kesempatan untuk membeli lebih dari sehelai. InsyaAllah masa akan datang pihak pembekal akan terus keluarkan tudung labuh, sambutannya memang luar jangkaan.

Bagi anda yang gemarkan instant shawl labuh, nantikan di Butik Al-Izzah. Insya Allah. Saya akan muat turun semua warna pilihan bila tiba masanya nanti. Jom singgah di butik online saya.

No comments:

Post a Comment

DESIGN BY:UMIESUEstudio/2014