Thursday 22 October 2015

SIAPA CEPAT, DIA DAPAT

Teks: Norhafizah Abd Hadi
Gambar : Koleksi peribadi






Assalamualaikum,

Tika ini suami dan anak-anak sudah pun lena enak dibuai mimpi, keletihan baru pulang dari menziarahi nenda suami di Hospital Sungai Buloh. Lantas saya menggunakan kesempatan ini melihat-lihat stok jualan untuk pelanggan yang ingin membuat tempahan. Alhamdulillah, bisnes kecil ini sedikit demi sedikit bergerak ke hadapan. Dengan pendapatan dari itu dapatlah saya menyimpan dan menampung perbelanjaan keluarga. 

Sejak akhir-akhir ini pelanggan saya agak sedih dan kecewa kerana tidak dapat memiliki koleksi yang mereka hajati. Alhamdulillah koleksi Tshirt Muslimah Budget Price mendapat sambutan yang amat menggalakkan. Beberapa jam selepas diiklankan, stok terus laju keluar. Ramai yang berminat dan tertunggu-tunggu setiap kali keluarannya, malah ramai juga yang kecewa tidak sempat membeli. 

Pernah seorang pelanggan yang kecewa memberi komen bahawa saya menjual baju dengan stok yang sedikit. Sebenarnya tidak begitu, stok memang banyak, tetapi pelanggan juga ramai. Jika seorang sudah borong berhelai-helai, masakan tidak cepat habis. Koleksi tshirt muslimah ini lebih kurang banyaknya dengan stok-stok tudung yang saya jual. Ada tudung yang cepat habis, ada juga yang memakan masa untuk 'licin'. 

Bagi kalian yang ingin membeli tshirt muslimah ini dan koleksi muslimah yang lain, bolehlah tempah dengan segera, agar tidak turut kecewa. Jemput ke blog Butik Al-Izzah dan page Butik Al-Izzah. Jom cuci mata!

No comments:

Post a Comment

DESIGN BY:UMIESUEstudio/2014