Thursday 6 November 2014

ADELIA YANG ISTIMEWA

Teks : Norhafizah Abd Hadi
Gambar : Norhafizah Abd Hadi

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, hari ini bersiaran seperti biasa di SOHO, rumah tercinta. Kudrat agak terbatas hari ini kerana sakit mata. Rasa tak lalu nak buat apa-apa kerana seluruh anggota terasa sakit, rasa macam demam. Tapi, apakandaya pada siapa nak diharap, diri yang sakit harus kuat untuk menguruskan rumahtangga dan anak-anak. Anak-anak turut sakit mata berjangkit dari anak kedua, maka berkurunglah kami buat sementara waktu.

Walaupun mata dan badan sakit, Alhamdulillah Butik Al-Izzah tetap sihat. Hari ini ada tudung baru lagi, istimewa buat peminat denim. Biasa lah citarasa kita berbeza, ada yang suka lycra, chiffon, cotton dan juga denim. Istimewanya kali ini ada saiz L dan XL. Nampak eksklusif tudung ini dengan gandingan beberapa warna denim dan dihiasi lapisan tambahan denim di hujung tudung. Sesuai untuk majlis rasmi atau aktiviti santai. Harga bagi L ialah RM50 manakala XL RM55 tidak termasuk pos.








Untuk album penuh, boleh layari page Butik Al-Izzah atau blog Butik Al-Izzah. Dibuka untuk pembelian runcit dan borong. Istimewanya anda boleh borong campur di Butik Al-Izzah, campur pelbagai koleksi tudung dengan harga istimewa.

Stok adalah terhad, hubungi saya sekarang ya. 
SMS/WA 0193991809

No comments:

Post a Comment

DESIGN BY:UMIESUEstudio/2014