Wednesday 20 August 2014

INGIN SERTAI ABDR?

Teks : NORHAFIZAH ABD HADI
Gambar : Koleksi Rakan Niaga ABDR

Assalamualaikum semua,

Saya doakan kalian sihat dan bahagia selalu. Cuaca sekarang ini sudah mula sejuk dan nyaman, anak saya ada yang sudah menunjukkan tidak sihat, batuk dan diiringi selsema. Kalian jaga diri dan kesihatan ya!

Saya seperti biasa dengan tugas-tugas WAHM, sebelum mulakan kerja, saya singgah dulu ke blog rakan-rakan di Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR). Alhamdulillah semakin berkembang keluarga besar ini. Sekiranya anda berminat untuk menyertai ABDR, jangan malu-malu untuk hubungi saya selaku Pengurus Online ABDR. Kami menerima pendaftaran setiap hari.

Berikut adalah senarai Pakej Yuran Kelas yang ditawarkan di Akademi Bekerja di Rumah :











Selain itu ABDR turut menawarkan kelas :
- Kelas penulisan ebook pertama
- Kelas asas wordpress
- Kelas akaun online/offline

Untuk pertanyaan dan pendaftaran sila hubungi saya di:


SMS/WA: 019-3991809
PM di FB: https: https://www.facebook.com/norhafizah.abdhadi.9

No comments:

Post a Comment

DESIGN BY:UMIESUEstudio/2014