Monday 12 January 2015

TERUJA JUALAN MURAH

Teks : Norhafizah Abd Hadi
Gambar : Koleksi peribadi
 


 
Hari Jumaat yang lalu, 'tokey' ada membuat pengumuman yang sangat menggembirakan bagi saya dan ejen dropship yang lain. Sebelum ini beliau ada memberitahu akan mengadakan jualan namun ingin membuat kejutan istimewa untuk semua. Pastinya berita yang saya dapat itu amat menggembirakan.

Biasanya untuk pembelian borong, pembeli harus membeli minimum 10 helai. Namun jika jualan murah berlangsung pihak pembekal akan menawarkan minimum 5 helai untuk pembelian borong. Tetapi untuk kali ini, 'tokey' sangat bermurah hati menawarkan minimum 3 helai pula. Wah, sangat mengujakan. Borong pula boleh campur pelbagai koleksi tudung, blouse cotton, set baju WAFA, skirt, jubah dan banyak lagi. 

Tempoh jualan ini agak panjang, bermula 9 Januari hingga 15 Februari 2015. Saya akan menjadi salah seorang pembeli juga semasa tempoh ini, he he. Boleh pakat dengan sesiapa untuk dapatkan kuantiti minimum tersebut. Jadi sama-sama dapat berjimat. 

Bagi anda yang sedang mencari busana muslimah dengan harga rendah, jemput ke butik online saya Butik Al-Izzah untuk memborong. Tawaran ini jarang-jarang ada, jangan lepaskan peluang. Jom borong! Terima kasih atas kesudian anda.

No comments:

Post a Comment

DESIGN BY:UMIESUEstudio/2014