Saturday 6 September 2014

BISNES + ILMU

Teks : Norhafizah Abd Hadi


Assalamualaikum,

Saya masih ingat lagi sewaktu menuntut di Universiti Islam Antarabangsa dahulu ada satu servis penghantaran makanan ke kolej-kolej kediaman pelajar. Servis tersebut dibuat oleh restoran-restoran yang berdekatan dengan kampus tersebut. Waktu itu jika teringin ubah selera, saya dan kawan-kawan akan memesan makanan menerusi khidmat sms. Sampai waktunya, pekerja kedai akan menghubungi kami untuk mengambil makanan.

Itu hanyalah cara yang ada waktu itu selain perlu keluar sendiri ke restoran tersebut. Setelah zaman berubah, saya pasti kini cara pemasaran restoran tersebut ada peningkatan, mungkin sudah ada page atau blog, cara mengambil pesanan juga mungkin sudah berubah. 

Zaman sekarang lebih mudah sebenarnya, bisnes dengan bangunan fizikal dan online sekali. Hanya perlu menadah ilmu dari mentor atau sifu untuk ilmu yang pelbagai. Bukan bisnes sahaja boleh online, belajar pun boleh secara online, di mana dan bila-bila masa sahaja. Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR) ada jawapannya. 

Uniknya akademi ini hanya wujud secara maya sahaja, kami bergabung menawarkan kelas-kelas online dan menawarkan perkhidmatan. Berikut adalah kelas yang diadakan. Boleh daftar mana-mana kelas berikut:

1.Kelas blog penulisan
2.Kelas blog bisnes
- produk sendiri
- dropship makanan sunnah
- dropship telekung solat
- dropship projek lepas raya
- dropship islamik
- pengurus online akademi

3. Kelas beriklan mudah.my
4. Kelas penulisan ebook pertama
5. Kelas penulisan kreatif
6. Kelas asas wordpress
7. Kelas akaun online/offline

Kami juga menawarkan perkhidmatan:
1. Tempahan blog bisnes
2. Beriklan dengan kami di pautan 830 blog

 Bagi yang berminat untuk sertai ABDR boleh hubungi saya,

Email : pn.norhafizahabdhadi@gmail.com
sms/ wtsapp : 0193991809
add saya di facebook :  https://www.facebook.com/norhafizah.abdhadi.9


No comments:

Post a Comment

DESIGN BY:UMIESUEstudio/2014