Tuesday 3 February 2015

PANDUAN BAGI IBU-IBU TERHEBAT

Teks : Norhafizah Abd Hadi
Gambar : Koleksi ABDR




EBOOK SUPER WAHM SUPER MOM

Adalah kesinambungan dari ebook http://buff.ly/1GmhKx4
Sangat penting untuk mengetahui setakat mana cabaran bekerja atau bisnes dari rumah. Saya ada banyak menerima soalan sebegini?

"Bagaimana saya mahu mula, saya tidak pernah mengusahakan bisnes?"
"Bolehkah saya berhenti kerja dan mula berjualan online?"
"Bagaimanakah pendapatan saya selepas berhenti?"
Jawapan umum saya pasak kepada tiga perkara.

Bina senarai pelanggan dan jualan sebelum kalian benar-benar berhenti.
Lakukan secara sambilan, lakukan secara serius. Jika pulangan sudah stabil, barulah fikirkan langkah seterusnya. Bekerja sendiri maksudnya kita menyerahkan 100 peratus keupayaan usaha atau kebergantungan rezeki kepada Allah. Ke semuanya saya sudah masukkan perkongsian pengalaman sebenar ibu-ibu yang bergelar wahm soho dalam ebook super wahm super mom. Mahu atau tidak dari segi persediaan fizikal dan mental kalian perlu cari seberapa banyak maklumat. Lakukan secara sambilan sebelum lakukan sepenuh masa.

Ebook ini bonus melalui penyertaan ke kelas online blog

Kami Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR) menerima pendaftaran setiap hari, AYUH SELAMAT DATANG PELAJAR FEBRUARI, BERGABUNG BERSAMA KAMI.



Untuk pertanyaan dan pendaftaran, boleh hubungi saya melalui:

Facebook:
Norhafizah Abd Hadi
SMS/WhatsApp: 019-3991809
Email: pn.norhafizahabdhadi@gmail.com       



No comments:

Post a Comment

DESIGN BY:UMIESUEstudio/2014