Thursday 12 December 2013

CUTI AKHIR TAHUN YANG HEBAT

Teks      : Norhafizah Abd Hadi
Gambar : Norhafizah Abd Hadi
 
 
Anakanda demam
 
 
Assalamualaikum semua,
 
Saya ada berniat untuk marathon menghabiskan 44 entri semasa cuti sekolah akhir tahun ini, namun saya juga harus akur Allah juga merancang sesuatu untuk saya. Saya masih tidak dapat mencapai impian saya yang satu itu dek ujian satu persatu. Namun, saya akan lakukannya walau lambat macam siput sekalipun. He he.

Bermula dengan episod saya demam sebelum ini, bertukar episod anak-anak pula demam. Mungkin kurang rehat kerana menjaga anak-anak, saya sekali lagi demam dan diikuti suami pula. Lahaula wala quwwata illa billah, memang teruji sungguh saat itu. Tiada daya dan kekuatan, hanya berdoa semoga diberi kekuatan oleh Allah. Alhamdulillah kini beransur sihat walaupun belum sepenuhnya.

Sebenarnya bukan keluarga saya sahaja yang demam, malah ibu saya, anak-anak saudara juga turut demam. Semua pada waktu yang sama, kebetulannya begitu. Semoga Allah memberi kesihatan dan maghfirah kepada kami dan anda semua.

Koreksi diri, hiasi peribadi, hingga bertemu lagi di entry seterusnya, wassalam.

No comments:

Post a Comment

DESIGN BY:UMIESUEstudio/2014