Monday 3 March 2014

TERUJA!

Teks : Norhafizah Abd Hadi
Gambar : Norhafizah Abd Hadi








Assalamualaikum semua,

Hujung minggu yang baru sahaja berlalu, amat bererti buat saya. Alhamdulillah gembira tidak terkata. Saya dapat menjejaki sebuah kedai tudung yang baru beroperasi. Sebelum ini kedai tersebut menjual secara kecil-kecilan sahaja. Sudah bertambah maju perniagaannya, inspirsi buat saya.

Sudah lama saya membelek tudung-tudung yang dijual oleh kedai ini, rasa teruja walaupun hanya menerusi internet. Apabila berpeluang ke kedainya, memang wajib saya borong banyak-banyak. Tambahan pula ada saiz labuh dan potongan menarik yang saya cari selama ini. Memang satu bonus. Pelanggan saya sudah pun menempah tudung tersebut sebelum saya ambil stok ke kedai. Bukan saya sahaja yang teruja, bahkan pelanggan saya juga.

Alhamdulillah, syukur Allah membuka lorong dan jalan. Allah juga yang memudahkan. Semoga syukur saya sentiasa bertambah. Amal bertambah.

Bagi penggemar tudung labuh, boleh dapatkan tudung baru ini di  https://www.facebook.com/butikalizzah

Koreksi diri, hiasi peribadi, hingga bertemu lagi di entry seterusnya, wassalam.

No comments:

Post a Comment

DESIGN BY:UMIESUEstudio/2014